Page Rank (PR) to metoda nadawania stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej jej jakość; wartość PR zależy głównie od współczynnika Link Popularity (LP). Strony o wysokim PR mają przeważnie lepszą pozycję w wyszukiwarkach oraz wyższą oglądalność. Należy pamiętać, że PR jest tylko jednym z wielu czynników decydujących o pozycji danej strony wśród wyników wyszukiwania. Link Popularity to czynnik, który obecnie najbardziej decyduje o wysokim notowaniu strony w wyszukiwarkach internetowych. Współczynnik ten określa się za pomocą liczby połączeń prowadzących do danej strony z innych stron oraz wartości tych połączeń. To co naprawdę decyduje o sukcesie w pozycjonowaniu, to właśnie umieszczenie jak największej dobrej ilości linków skierowanych na promowaną stronę. Zatem wymiana linkami z wieloma dobrymi stronami to główna tajemnica skutecznego pozycjonowania.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz